Blankt

Tillbaka i min säng och de igenkännbara dofterna. Allt är ganska torrt här märker jag nu och jag måste smörja in mig för att inte skrumpna ihop till ett litet russin. Min kropp mådde bra av klimatet på Rhodos. Det känns lite vemodigt att detta var allt, en vecka passerade allt för fort och nu har jag redan ställt in mig i vardagen hemma. Jag vill ju uppleva mera, lära känna mer människor, åka till flera vackra platser och se mer av naturens under, jag vill känna flera nya smaker och vistas i solen många fler dagar än så. Det trista är också att efter en vecka borta har ingenting hänt här hemma, det skulle lika gärna kunna vara kvällen till onsdagen den 6 maj idag, en del av tjusningen med att åka bort och komma hem igen är ju att höra att något nytt hänt. Det handlar förvisso om en liten vecka men man tycker att något spännande skulle vänta en här hemma. Vi får se vad nästa steg på min resa i livet blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback