Lever på doften från en flyktig helg

Ja, ungefär så. Parfymdoften satt kvar i jacka en tid efter helgen i Sthlm. Ja, jag vet att jag romantiserar lite, men det kan kännas skönt att få vara en annan person ibland. I vilket fall att bli sedd som en annan person kan göra sådan oerhörd skillnad. Jag var bodde hemma hos Anni och jag vet att jag är sent ute, men jag ville skriva en rad eller ett par styckna om det i alla fall. För det var en viktig helg trots allt, det var första gången på flera år som jag och Anni träffades ensamma bara vi två och kunde umgås som två vänner. Dessutom, vid det här laget kan man väl också säga att det var första gången någonsin som vi kunde umgås som två vuxna vänner. Här är lite bilder från helgen:


Uggsen som var mina vänner när jag gick ut och rökte, de är ju väldigt sköna.



Vi åt på Friday's efter en dag på stan



Däckad i soffan innan jag tog tag i mig själv och började fixa i ordning mig för utekväll
 


Jag var som ett barn i en godisbutik :D

Kommentarer
Postat av: Anni

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback