Mycket hinner man med

när man är sjuk och inte kan somna för att man är rädd för att man ska kvävas till döds i sömnen.

Jag läser gamla msn-konversationer och har säkert världens sämsta humor. Men att gräla med ett ex kan se ganska komiskt ut så här i efterhand. Här kommer ett pytte-utdrag:

*Pip* säger: (21.31.44)
annars hade det ju inte varit några problem för mig att åka om han inte var kattunge :P
Nathalie säger: (21.32.28)
fattar jag väl
Nathalie säger: (21.32.45)
jag tror det är en sån grej att man måste ha en själv och inte vara ett ex för att förstå hela grejen
*Pip* säger: (21.33.14)
va?

Jag måste ju säga det att då kanske jag var sur, men nu så tycker jag ju att lite humor har jag även i det sinnestillståndet. Jo, jag skulle nog också svarat va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback