Jag vet inte varför

Av någon anledning bryr jag mig fortfarande. Nu har jag bett om förlåtelse i alla fall, för sent, men ändå. Jag förväntar mig inget svar, jag ville inte mer än att bara lämna det lilla förlåtet där och skulle jag få ett svar kan jag bara förvänta mig det värsta, så därför hoppas jag nästan på att inte få svar. 

Idag har jag städat här hemma, det luktar gott och är nybäddat :) Innan det åkte jag med Martin till Maxi och shoppade :P Goda saker och bra saker och sedan vidare till Shape och Rusta för att kika lite. Nu ligger jag och tittar på Sex And The City. Nu känns det i alla fall som jag sett varendaste ett av alla avsnitt som finns. Men de var nära att jag inte fick någon ro ikväll. Ett monster hade brutit sig in i min lägenhet fönstervägen. Jag såg det svarta otyget susa fram under byrån och satt därefter länge och spanade på vakt efter att han skulle dyka upp igen så att jag skulle kunna suga upp honom i dammsugaren. Det var en blodtörstig varelse, det såg jag direkt när han först dök fram, liksom smygandes runt byråbenet, men jag överbemannade honom med dammsugaren så att han ramlade på rygg och låg hjälplöst och sprattlade och så sög jag snabbt upp honom i mitt dödsredskap. Efter det torkade jag svetten från min panna och lade mig här. Vitctory

Nu börjar nästa avsnitt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback