Ps

Min granne gör väldigt suspekta ljud. Typ två gånger varje natt runt 00 skulle jag tro. Jag hoppas att han bara är ett spöke för annars vet jag inte vad jag ska tro. Jag skyller min sömnlöshet på honom nu, det känns bra. Annars har jag tränat idag igen (som vanligt vid det här laget) men ska inte tråka ut någon med vidare detaljer. Nu har jag också duschat och mitt hår luktar godis. Man tycker att det borde vara lätt att somna då, när man ligger och  sniffar på det goda. Vad mer har mitt liv att berätta för nyfikna läsare? Min underbara vän har ju fyllt år under dagen och jag sprang förbi jobbet med en liten jordgubbsberlock till armbandet hon har i födelsedagspresent, grattis igen Malin :) Sedan har jag ännu en dag i livet ätit gott, rökt, tittat på nya serieavsnitt av Gossip Girl, One Tree Hill, Brothers & Sisters och The Hills. Man kan säga att jag unnar mig livets goda som om varje dag vore den sista. Snart är det jul hörrni och i år känns det riktigt bra för allt har gått så fort och det betyder att det även snart är sommar. Fortsätter tiden bara gå så här fort så kan man liksom snabbspola igenom vinterrusket och börja närvara först framåt våren. 

Jag har lite bilder här från mobilen som jag kanske skulle lägga upp när jag ändå skriver, som lite omväxling efter alla dessa youtube-klipp som jag alltid har så nära till hands att publicera på bloggen.


Mitt ben efter en utekväll, det är inte lätt att vara Nathalie


Första middagen i min moders nya lägenhet. Hon bor ju precis ovanför Bangkok thairestaurang :P


Vaknade bakis hos Malin i Linköping. Lade till den där lilla fjärilen efteråt i coola nya mobilen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback