Inte så dumt

Träning igår och idag, börjar känna mig lite mör i kroppen och slumrade till en halvtimme innan jag skulle kila iväg till träningspasset, men ojoj vad skönt det känns. Morgonen började med att jag gick hem från att ha sovit över i vindslägenheten hos min mor, planen var att jag skulle gå hem och sova en liten stund till men jag träffade min far vid biblioteket så vi bestämde att vi skulle träffas senare på stan. Jag gick hem, tittade på något strunt på internet, duschade och sedan gick jag ner till stan igen. Hörde av mig till Angelica som också skulle gå ner till stan och sedan gick vi bara runt och tittade lite i affärer, jag och lilla pappa medan vi inväntade henne. Köpte en ny klänning (intressant) som jag kommer trivas mycket i tror jag. När Angelica kom ner gick vi till 4 Kök och åt en god lunch, därefter gick jag och Angelica ner på jobbet och jag provade högen med kläder som jag lagt undan. Ett par godbitar har jag valt ut som jag ska införskaffa mig. Efter detta, hem igen för att byta om till träningskläder. När jag tränat färdigt gick jag tillbaka till min mamma där morgonen började och hon bjöd på middag bestående av spagetti och falukorv och idag var det det godaste jag ätit på länge :P Sedan skulle Angelica upp på vinden och rota fram prylar till loppisen och tog med sig en massa gamla Mr Music Hits-skivor ner som vi satt och lyssnade på. Vilka minnen :) Jag har inte legat på latsidan idag inte, önskar att mina ledigheter kunde vara längre än i en dag, men givande var det. Kommande vecka består av en massa arbetsuppgifter igen. Men nu ikväll ska jag titta klart på två serieavsnitt innan jag lägger mig.

Så här såg min dag ut. Jag borde lägga av med att blogga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback