En kväll hemma hos Emelie, det var den 17:e mars

Ok, jag inser nu att jag och internet inte har en bra relation till varandra. Min och kamerans relation är aningen bättre. Men nu kommer lite gamla bilder jag tagit, nothing fancy men de visar lite vad jag gjort.

image252

Jag gillar Emelies fotovägg, där finns vi och en massa minnen

image253

Vi tittade på film och Emelie ville inte vara med på bild

image254

Finaste plektrumen jag sett, jag vill också ha ett

image255

Jag gjorde mig bekväm

image256

Något mer som jag gillar, fina krukor, söta klockan och ljushållarna, det är också lite minnen

image258

En dag ska jag köpa en stationär en också, just nu räcker det med lilla bärbara :)

Så det var allt, jag tvivlar på att jag ens har kvar några läsare men för er som läser kanske det här var lite spännande.

Nu ska jag vila en liten stund innan jag fixar mig för att ta en fika på stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback