Underbara mysiga kväll

Sista kvällen man kan vara uppe sent, jobb på tisdag igen :P Ah, ljuva lyxproblem. Har precis badat och använde en duschkräm som luktade jordgubbsyoghurt. Har rostat bröd och ska dricka påskmust och titta på Hayao Miyazaki's "Kiki's Delivery Service". Det är så här alla kvällar ska vara. Har tränat Bodypump idag, ett träningspass exklusivt för oss. Blev lite sugen på att bada på Centralbadet när man ändå var där, men hade inte förberett mig med badkläder för det. Det får bli snart, skulle vara mysigt. Det känns som att allt som rör sig i mitt huvud har börjat klarna lite, jag börjar komma underfund med vad jag vill göra och vilka planer jag har.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback