Puss på att jag har florsocker i hela sängen

... och lite på näsan ;P

Härliga måndag.

Dagens bästa:

  • Södra Hembageriet som bjöd på två kronor för att jag skulle ha råd med både läsk och stans bästa semlor.
  • Tanten som började tjaffsa med den andra tanten på spårvagnen för att hon stod och gnällde på chauffören för att vi fått strömavbrott.
  • Sol som värmer i nacken.
Dagens gulligaste:

  • Folk som sträcker ut handen för att visa åt vilket håll de svänger när de cyklar.
  • Pappor som är ute på promenad med barnvagnen.
image232

image233

image234



Det är vår och jag vill bara stå på ett tak och sjunga :)
Tack Elisabeth för att du visade den här underbara filmen för mig, den här låten har följt mig i mycket glada minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback