Mitt liv...

I söndags firades min lillasyster så vi var i Marielund, jag och Angelica, fikade lite och gav lillasyster presenter. Satt där ett tag, sedan gick jag vidare till studion dit Angelica gått i förväg till för att möta upp Mathias. Riktigt trevlig liten studio var det. Luktade manssvett :P Måndagen var en ledig dag och spenderades på stan för lite personalköp och fika med Malin och Tina, mysigt. I onsdags kväll åkte jag hem till Emelie och åt lagad mat av the personal chef, gott var det. Efter det bestämde vi oss för att gå åka ner mot stan och titta på bio. Det blidde Sweeney Todd. Riktigt bra gjord film och det känns som att Tim Burton ständigt försöker överträffa sig själv i varje ny film han gör. Johnny Depp och Helena Bonham Carter blir ju heller aldrig fel. Jag gillar att gå på bio med Emelie, hyrfilmer är vi kassa på att välja rätt. Alla vi väljer att titta på tillsammans visar sig vara skitkassa, men bio lyckas vi med. Ikväll ligger jag i sängen och tittar på en favorit av filmer, In Good Company. Den är så söt och älskar filmmusiken. Snart ska jag sova för imorgon börjar jag jobbet klockan 9. Imorgon kväll blir det Melodifestivalen och god mat med Malin.

Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback