Inte det minsta sommar

All känsla av den är som bortblåst. Vad hände med de sommarvarma nätterna, fyllda av glädje, fnittrighet, flörtande och varma kramar av vännerna? Så känns det inte det minsta nu och ändå var det inte för så många veckor sedan det var precis så. Ingenting var det minsta jobbigt. Ikväll däckade jag på soffan av utmattning. Imorgon blir det i alla fall Komårdens djurpark med allas vår lilla norrlänning. Första upplevelse för henne, men jag har inte varit på terrariet på flera år så det blir lika spännande för mig. Efter det, grillkväl i Linköping med Hanna, Malin och Karin och Cosmopolitans innan vi drar ut i natten. Ska ta tag lite i övningskörningen också i sommar, nu har jag varit dum som försummat den, naturbegåvning som jag är. Jag kan ju nästan fickparkera :P I augusti åker vi till Finland och ser min kära bror gifta sig med söta Maja. En liten stadstur i Helsingfors blir det också. Man ska ju ha gjort det någon gång med. Det blir nog stor fest med en massa finnar och chilenare samlade på en och samma plats. Så ser lite planeringen ut. Ingen flytt för mig än så länge och drömmandet fortsätter på det viset. Men jag tar allt lite som det kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback