Mina nya fina byxor

Jag bor i de här nu

Kommentarer
Postat av: zannan

hej hjartat!!!

jattefinabyxor!!!

Saknar dig och tanker pa dig mycket. om du ar hemma nagongang och har mojlighet att prata pa hemtelefonen ringer jag dig garna..



kram zanna

2008-07-11 @ 08:03:03
Postat av: Nathalie

Hej lilla Sanna :) Jag är hemma imorgon vad jag vet i alla fall, efter 20... nu vet ju inte jag hur man översätter det till australiensisk tid eller vad det blir. Men jättegärna att du ringer mig.



"Sommarn miste lite av sin fägring

Solen miste lite av sin glans

När det vi hade hoppats på

föll ihop och gick i kras

var det nästan som om glädjen inte fanns.



Nu säger du att inget har nån mening

att det enda du vill ha är lugn och ro

men vi kommer aldrig vidare

om vi lutar oss tillbaks

så kom hem till mig så gör vi nåt ihop."



Jag börjar känna mig rastlös i själen nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback