Närbild

Närbild
Jag har en konstig näsa, den är så lång på något sätt i ansiktet, jag har en konstig haka, den rynkar sig alltid när jag har munnen stängd. Det här är i alla fall jag i närbild och jag fiskar inga komplimanger, jag gillar faktiskt den här bilden på mig själv. Jag behöver inte höra varken positiv eller negativ kritik. Det är vad jag tycker. För det är så här jag ser ut (ok nu är jag ju sminkad och tillfixad, men mer eller mindre utan några fåniga miner). Så jag lämnar ut mig bara. Så här klockan 02 på natten. I'm A OK. Nu ska jag sova för imorgon är början på min lediga helg och jag ska fika med min fru då, det var ett tag sedan. Får se om man kanske planerar för flytt till annan ort.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback