Jag vill bara säga en sak

... som så ofta :P Och så fick jag höra idag på jobbet att jag är väldigt nyfiken också. H sa att så fort folk pratar om något så är det alltid jag som är den som dyker upp i samtalen och undrar vad folk pratar om. Hon trodde det kanske kunde bero på att folk inte berättade hemlisar för mig när jag var liten :( Men det stämmer nog inte, jag har alltid levt på hemlisar, älskar ju hemlisar :) Älskar att höra dem, gillar inte att berätta de för andra. Men i vilket fall skulle jag bara säga att jag älskar de underkläder vi har hos oss, inga underkläder har någonsin suttit så bra på mig eller hjälpt mig få den kropp det ser ut som jag har. Kan bero på viktminskning också, men de är bara så jäkla snygga. Idag stod jag och hjälpte till i 2 timmar på underklädesavdelningen och det var riktigt kul att få titta igenom precis alla underkläder vi har. Blir en del shopping när lönen kommer. Inte bra :P

Jag har en ny favoritlåt på nya New Yorker-skivan (som för övrigt är fullspäckad med en massa gamla låtar, Scott McKenzie - San Francisco eller Wyclef Jean - I'm In Love With A Stripper eller Hit The Road Jack).

Leona Lewis - Bleeding Love

Gillar att strosa omkring i butiken till den, blir så harmonisk då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback