Födelsedag

Hej idag fyller jag år, snart är min födelsedag slut och jag har haft en jättetoppensuperbra dag :) Jag har blivit väckt på morgonen med varm choklad och tulpaner och passande sång om en enkel tulipan. Sedan fixade jag mig och gick ner till jobbet för att bli bjuden på lunch av söta Linn. Vi åt thaibuffé på Golden Bangkok. Det var jättemysigt. Sedan ringde min lilla Emelie och frågade om vi inte skulle ta en fika så det bestämde vi och så gick vi till Wayne's. Jag tog en Devil's Cake, en farlig chokladkaka fylld med körsbär. Resten av dagen har spenderats med att spela Sega-spel och sedan har vi lagat mat hos mamma ikväll. Kunde inte bli en bättre dag. Tack alla som gratulerat, mina söta vänner på jobbet och ni som ringt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Staffanstorparen

Jag hoppas du fick mitt sms.....om inte...grattis i efterskott.

M.

2008-01-21 @ 15:24:07
Postat av: Nathalie

Jag fick inte det nej, jag har ju bytt nummer och har dolt nu :(

Postat av: Staffanstorparen

Det är tanken som räknas och då mindes jag i alla fall rätt...och jag skrev ju grattis nu också (i förra kommentaren)...även om du har "hemligt" mobilnummer.

2008-01-23 @ 21:05:51
Postat av: Nathalie

Ja egentligen är det ju hemligt, jag ringde till 3 och bad om "hemligt" nummer, jag ville alltså inte ha ut det på eniro eller hitta men det kunde de inte fixa, däremot kunde de fixa hemligt nummer och då blev det så :P tack så mycket i efterskott, det var en god tanke :)

2008-01-23 @ 21:33:31
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback