Platens bar

Det slutar ju alltid där, hur man än börjar och jag gillar det. Har haft det riktigt underbart bra, fest hemma hos söt-Malin igår med Karin och Susanna och kul att träffa deras respektive. Efter mycket prat och dricka vandrade vi ner mot stan och delade på oss. Jag och Susanna gick till Platens och dansade. Träffade lilla Hanna där, känns som hon blivit mindre. Sedan dansade vi allihop. Malin och Simon slöt upp med oss där efter ett litet tag. De hade lyckats ragga upp någon biker med enorma armar som bjöd på Smirnoff. Det var trevligt tyckte jag. Pratade lite om foto med Fredrik innan stängning. Vi kan prata med varandra, men känner varandra på ett väldigt konstigt sätt. Ett bra sätt är det i alla fall.

Han tog en bild på oss

image217

Jag med sexiga Sussi ;)

Idag fikade jag med Maria och Hanna på stan. Vi trotsade ovädret och satte oss på fiket i Filbyter. Vi åt pasta och pizzabuffé och drack varm choklad. Det var mumsigt :) Sedan tog vi en liten liten sväng på stan och tittade lite i affärer. Jag hade en mysig känsla i magen. Nu ska jag vila lite innan utgång ikväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Zanna

Hej!

Det är kul att läsa din blogg, jag blir så glad när jag får läsa att du mår bra och att allt går bra för dig! Vore kul o se dej innan vi åker, det är ju bara en månad kvar nu nästan.
Saknar dig och förlåt om det blev konstigt kring jul, men vi missforstod nog varandra lite!!!

Det är en massa att tänka på nu men jag försökaer bara få i hop allt!!!

kram

Postat av: Sommer

"Vi kan prata med varandra, men känner varandra på ett väldigt konstigt sätt. Ett bra sätt är det i alla fall."

Om du vill känna mig bättre så är det bara att komma ner innan jag börjar "jobba". Då är jag inte så stressad och kan sitta ner lite. Ja bjussar på en bärs! :)

2008-02-04 @ 16:54:56
URL: http://www.fredricsommer.com
Postat av: Nathalie

Zanna: Det runt jul är ingen fara! Jag vet inte vad det var med mig just nu, men du vet ju att jag har mina toppar och dalar :P Det är klart vi måste träffas innan du åker, skulle kännas konstigt annars.

Sommer: Klart jag vill lära känna dig bättre, du verkar vara en trevlig prick ;P Låter som en bra idé, dår göra det någon gång :)

2008-02-04 @ 19:59:38
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback