Om att lägga sitt huvud i någons knä

Jag kan inte minnas att jag någonsin gjort det med någon? Lägga mitt huvud i någons knä på ett så där kärleksfullt sätt och låta denna någon stryka med handflatan över mitt huvud eller dra fingrarna genom mitt hår. Denna någon som älskar mig. Jag har nog inte ens gjort det med mamma, om man varit lite ledsen och behövt tröst efter en jobbig dag. Det är konstigt när jag kommer på sånt där. Jag kanske har intimitetsproblem? 

Igår var jag hos Peter. Det var jättemysigt. Jag vill minnas att jag skulle skriva något pinsamt om honom i bloggen men kommer inte på vad? Vi satt i alla fall uppe hela natten, drack rom och cola, sjöng till något singstarliknande spel för datorn med en massa roliga låtar till. Mycket 80-tal var det förstås :P Sedan tittade vi på Grave of the fireflies och vore det inte för att jag såg den i sällskap av någon annan hade nog tårarna runnit. Den var underbart hemskt vacker film. Riktigt brutal och vackert tecknad. Idag har det däremot känts av att man vänt på dygnet. Kom hem och åt och gick och la mig igen. Vaknade nu vid 18 och har typ duschat, gått och handlat godis och läsk och nu ligger jag i sängen och tittar på Melodifestivalen. Skönt.

image231 

Utsikt från taket igår. Gick upp och rökte och tittade ner på staden. Höll nästan på att flyga av taket däremot, det blåste jättemycket där uppe. Mys.

Kommentarer
Postat av: emma

hiih att lägga huuvudet i nåns knä på ett kärlesfullt sätt har nog bara hänt mig en gång

Postat av: Nathalie

Då kan jag inte vara så konstig i alla fall :P skönt det.

2008-02-24 @ 12:11:39
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback