Den här morgonen...

...vandrade jag med David Bowie - Life On Mars i öronen, ner till stan, ner till jobbet. Glad i hågen, på lätta steg. Sedan spelades en låt i mina öron som fick det att kittla till i magen. Min lilla söta vän Emelie påminde mig häromdagen om filmen The Piano som hennes pojkvän tycker om. Det var längesedan jag såg den filmen och fortfarande idag känner jag att det är en av de bästa jag sett. Älskar Theme-låten till filmen.



Det var Hanna som första gången visade mig filmen, jag kommer ihåg att det var en av hennes favoriter.

Mindre trevligt när man väl kom till jobbet idag. Man fick höra saker man önskade inte vore sanna.

Sedan är det ju den där dagen idag, som affärerna älskar och singlarna bävar inför. Jag älskar kärlek så därför kommer här en av de fina låtarna med favoritklippen från alla amerikanska kärleksfilmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback