I'll kill her


Jag har en ny favorit på jobbskivan, Soko - I'll Kill Her. Nu ligger jag i sängen och tänker på inspirationen jag hade till att städa min lägenhet så som de gjorde på tv. Emelie sov här inatt och vi tittade på Life Aquatic och åt varma mackor. Jag är segstartad här. 

Malin lade upp lite bilder på sin pixbox från förra helgen, jag har blivit riktigt dålig på att fota så jag tar hennes bilder istället. En Karin, Malin & Nathalie-kväll"

image241

På Världens Bar, visst är vi ett par sköna syner ;) Vi åt mat och delade på en kanna cider, senare kom Joel och joinade.

image243

Hemma hos Karin i soffan, ännu ett bevis på en segstartad Nathalie. Tog ett tag innan man kom för sig att kanske göra sig festfin. Men det var så mysigt att sitta och prata och dricka.

image244

Karin och Joel

image245

Jag och norrlänningen ;P, klara för att gå ut

image246

Ute på Teaterbaren

image247

Vi är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback