Party like a rockstar ;)

Party like a rockstar ;)

Jag har varit dålig på att uppdatera min bilddagbok, borde ha gjort det efter att jag kommit hem från Tyskland men det har varit så mycket med jobbet, uppbyggnad av butiken och invigningen. Idag var den första dagen med en nästintill normal arbetstid. Igår ville jag bara gå hem, grät på vägen hem för det kändes som att fötterna skulle gå av eller spricka upp och börja spruta blod. Det bara pulserade i dem och jag kunde inte hålla mig uppe. På bilden var jag på nattklubb i Housum eller hur det nu stavas, det här var efter en hård arbetsdag i butiken i Flensburg men trots det klarade jag av att festa till 5 på morgonen. De här dagarna har jag knappt klarat av att lägga mig själv. På bilden ser ni Willy (till höger), som vi kallade honom, han jobbade på herravdelningen i New Yorker-butiken och var riktigt gullig som bjöd ut oss på lördagkvällen. Han och hans gäng med polare kom i två bilar och plockade upp oss utanför hotellet och på nattklubben bjöd de på otaliga redbull/vodka-drinkar. Brian i mitten var mitt ragg och hångel för kvällen ;P Vi dansade hela natten och han fick en ros av mig. Dagen efter när vi fikade upptäckte jag att han inte pratade engelska, han kunde inte det. Kommer inte riktigt ihåg hur kommunikationen kunde gått till den natten. 

Den här kvällen kommer jag aldrig glömma. 

Nu har jag fått stipendiet till Ecuador-resan. Får se hur det blir, skulle ju vara trevligt att åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback