Instead of...

Nu är jag hemma igen. Det var en kort liten tripp till Flensburg i Tyskland, varav två av dagarna spenderades på Kastrup, flygplatsen i Hamburg och någon timme eller så i Neümunster :P Trots den korta bortavistelsen så lärde jag känna en ny stad och lite nytt folk. Två jättegulliga tjejer jag åkte med och lite folk som bodde i Flensburg :) Lite fest blev det, mycket onyttig mat och drickande av drinkar på kvällarna. 

Den här låten visste jag inte ens att jag hade i min ägo. Den liksom ploppade upp på itunes helt otippat, men det är nya favoriten nu.

Aqueduct - The Suggestion Box
Instead of beating me up
you should be giving me hope
Instead of bringing me down
you should be lifting me up
instead of starting a fire
you should be heating things up
I'd never leave you there
screaming for my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback