Inatt drömde jag så konstigt

Sleeping In

Jag vet att det var en jobbig dröm och jag vaknade med ett tryck i hela kroppen, alldeles för sent dessutom.  Tur att Micke skjutsade mig idag. Folk har en uppfattning om att de spelar någon sorts viktig roll i mitt liv, men det gör de inte. De som gör det, visar jag det varje dag. Andra orkar jag inte ge den uppmärksamheten. Tisdag var jag och Emelie och såg Stardust på bio, det är mysigt att gå på bio med Emelie. Filmen var sådär, inte alls som jag förväntat mig. Jag hade tänkt mig något i lite samma stil som Big Fish eller Lemony Snickets, istället var den för sockersöt och inte alls så genomtänkt. Bra skådespelare var ljuspunkten i filmen och Robert De Niros roll som en fjollig pirat :) På onsdagen var jag och fikade med Sanna på Världens Bar, det blev lite hastigt och lustigt men det var precis som det brukar vara. Bra :) Vi satt på Världens Bar och pratade om livet, det känslosamma, det fysiska och det materialistiska, om drömmar och framtid. Sedan har jag gjort det vanliga i veckan, tränat och jobbat. Nu ska jag snart ner till min mor och äta. Den här helgen blir lugn och skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback