Bilder

Satt och tittade i bildmappen på jobbet och insåg att jag samlat på mig alla möjliga lustiga bilder under tiden jag jobbat här. Här kommer ett litet smakprov på de minst pinsamma :P

Mina Jeans

Mina Jeans (rätt så ny bild, från Stockholmshelgen)

Mina skor

Mina skor (köpta under samma Stockholmshelg)

En puss

En puss med min lilla Emelie på Platens någon gång för länge sedan :P

En Bosse

En full Bosse på Platens :D

Tjockis

En tjockis Nathalie, året var...?

En Hanna

En Hanna, samma tillfälle innan Quortegen :)

Oad

En Oad :D

where

Where The Action Is :D

Martin

En Martin i gräset under Where The Action Is

Angelica

En lillasysters första vimmelbild, då var hon grön :P

Robert

Ett ex?

S?

Ett känt ansikte under en period av mitt liv :P

Daniel

En Daniel, min bundsförvant på jobbet :)

Ett ex

En första kärlek ;P

Kusin

En kusin :P

Snygg lars

... och Snygg-Lars glömmer jag aldrig :P

Kommentarer
Postat av: hanna

Och sidan av snygg lars min gamla skolkompis John!

2007-07-27 @ 16:40:35
Postat av: Nathalie

Jasså, där ser man så liten världen är :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback