Jag gjorde ett dumt test igen.

Ok, så vissa av svaren blev helskumma... men många av dem är ändå öppna för tolkning :P

1.   Hur mår du idag?

   Thåström - En Vacker Död Stad

 

 

2.   Kommer du komma långt i livet?

   Lars Winnerbäck - Åt Samma Håll

 

 

3.   Hur ser dina vänner dig?

   MA Numminen - Som En Gummiboll Kommer Jag Tillbaks Till Dig

 

 

4.   Kommer du gifta dig?

   Syd Matters - Hello Sunshine

 

 

5.   Vad är ditt livs themesong?

   User - Do You

 

 

6.   Vad är din livshistoria?

   Lars Winnerbäck - Kom Ihåg Mig

 

 

7.   Hur är skolan för dig?

   Jojje Wadenius - Mitt Lilla Barn

 

 

8.   Hur kan du komma framåt i livet?

   Alexander Feat. Angelica - Du Är För Mig

 

 

9.   Hur kommer imorgon vara?

   Linkin Park - Numb

 

 

10.   Vad är det bästa med dina vänner?

   Rednex - Old Pop In An Oak

 

 

11.   Vad finns i lager för nästa vecka?

   Peter LeMarc - Sången Dom Spelar

 

 

12.   Vilken sång beskriver dig bäst?

   Get Set Go - Break Your Heart

 

 

13.   Hur är det med ditt liv?

   Get Set Go - Crying Shame

 

 

14.   Vilken låt ska spelas på din begravning?

   Don Omar - Bailando Sola

 

 

15.   Hur ser världen på dig?

   Peter LeMarc - Brudbuketten

 

 

16.   Kommer du att ha ett lyckligt liv?

   Lisa Ekdahl - Hon Förtjänar Hela Himlen

 

 

17.   Vad tycker dina vänner om dig?

   Psapp - Tiger, My Friend

 

 

18.   Har du en djup och mörk hemlighet?

   Tiger Lou - Nova Lee

 

 

19.   Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

   Forest Gump Soundtrack - Theme

 

 

20.   Hur kan jag göra mig själv glad?

   The Fray - How To Save A Life

 

 

21.   Kommer jag nånsin ha barn?

   Evanescense - Forgive Me

 

 

22.   Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

   Bryan Adams - Summer Of 69'

 

 

23.   Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

   Daniel Powter - Bad Day

 

 

24.   Vad är några tips till mig?

   Nada Surf - Fruit Fly

 

 

25.   Hur kommer jag att bli igenkänd?

   Sylvie Lewis - By Heart

 

 

26.   Vad är min danssång?

   Wisin Y Yandel Feat Ja Rule - Rakata (Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback