Smallville

Kendall Payne - Scratch
I'd like to know if you'd be open to starting over from scratch
I'd like to know if you'd be open to giving me a second chance

Så hittade jag då till slut den här underbara låten, som ger mig rysningar längs ryggraden och gåshud över armarna. Med lite hjälp av Bosse och en oerhörd känsla för att snoka runt på nätet så ;P

Livet går sin gilla gång i mitt liv, vissa dagar är bättre än andra och ibland känner jag att jag helst inte vill något annat än att bara lägga mig ner och dö, det finns dagar jag känner mig på topp, snygg och som att jag skulle kunna klara av de mesta hinder i livet och andra dagar känner jag mig värdelös, känner att omgivningen är outhärdlig och jag klarar inte ens av disken hemma eller att slänga kläderna i tvättkorgen. Idag är en bra dag, mycket tack vare de människor som jag håller så kära. Jag och Erik ska ju till Venedig i sommar, till Carlton & Canal Grande Hotel :P Väldigt fint hotell och Erik bjuder givetvis, till och med på maten och shoppingen sa han. Nu har jag det skriver här så han inte ska kunna förneka det senare :P Den 19 är nog så gott som planerat och bestämt nu, brukar annars vara rätt värdelös på att planera saker men nu har jag planerat att jag ska dricka Noppe och att Erik, Jimmy Y, Jimmy, Bosse, Henrik, Inti, Karin, Emelie, Joel, Jonas och Joels kompis ska komma och festa i min lilla lägenhet. Det blir nog bra det där på 38 m2 :P Nu ska jag nog gå och be om något att göra här, för nu kommer det inga samtal att besvara.


Kommentarer
Postat av: Angelica

ALO kan du berätta hur man gör nu så man kan se filmen direkt på bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback