Sega morgon

Försökte liva upp morgonen lite med Akon Feat. Eminem - Smack That, men just nu har allt blivit segt igen. Nu för tiden ringer det bara på upplaga så jag har nästan glömt bort hur det känns att ta ett annonssamtal, vilket är tråkigt för annons är nog det enda jag tycker om egentligen. Vi borde få in Kontakten igen, så man kunde sitta och lyssna av alla störda kontaktannonser som folk sätter in i tidningen. Jag kan förstå varför man sätter ut en kontaktannons om man är gammal, eller av samhället klassad som ful eller kanske rent av har någon form av handikapp. Det kanske inte är det lättaste som finns att hitta någon då. Men många människor är så patetiska när de annonserar och det finns många perversa äckel där ute som sätter ut annonser. Många sjuka annonser fick de lyssna av när de hade kontakten på våran avdelning, jag har hört historierna, men många kom ju inte ens ut i tidningen för att de var för sexuella eller hade att göra med otrohet eller innehöll någon sorts underlig fetish. Det är ju mer strikt på det sättet i tidningen. På nätet kan man ju annonsera ut sina äckliga böjningar om man har lust med det och då finns det ju annat patetiskt folk med samma äckliga böjningar som svarar. Man tycker ju synd om de, de stackars satarna som måste sänka sig så lågt att de måste annonsera för att hitta någon. Vi sitter och pratar om det här nu, de som jobbade med Kontakten här när det fanns tycker ju att det var väldigt underhållande att lyssna på vissa människors annonser. Man ser ju den typen av människor som annonserar på ett helt annat sätt, jag tror jag ser ner på dem på något sätt. Många har man förståelse för som sagt, men många tycker man bara är lägre stående än en själv.

Exempel från dagens tidning:

"Jag är en snäll, normal kille, 39 år, från Göteborg. Jag söker dig, ryska tjej, 22-32 år, för giftermål."

"Jordens rikaste människa har fått pengar genom uppfinningar. Glad trubadur, snäll, söker yngre tjej, helst Thailändska."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback