Jag har diskat

Det var rätt skönt hemma igår, gillar annars aldrig att vara hemma, men så igår tog jag tag i disken. Hade fått ner alla låtar som spelats i Grey's Anatomy säsong 1 och 2, så de lyssnade jag på under tiden. Sedan började jag plocka upp lite hemma, städa lite på hatthyllan och sortera lite bland räkningarna. Helt plötsligt såg det ganska fint ut hemma hos mig :P Sedan tittade jag på O.C. säsong 4, avsnitt 9 och O.C. är ju alltid lika bra. Satt i sängen och klippte och klistrade ur en ELLE-tidning också. Kände mig riktigt huslig nästan. Jag önskar att alla kvällar kunde vara så. Ikväll ska jag nog försöka städa lite hemma så jag slipper göra det så mycket i helgen, får kanske dessutom besök av en herre från Norge och då kan det ju vara kul om det är lite rent hemma.

Idag är en bra dag, idag jobbar jag samtidigt som Emelie så att man kan luncha ihop. Man får vara glad för de små sakerna i livet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback