It's a depressing day...

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

Helgen var bra i alla fall, jag får trösta mig med det :P I fredags var jag hos Erik, såg på Click och Lonesome Jim. Jag tjöt till Click (såklart, Adam Sandler i en komedi film... kan ju inte bli sorgligare :P) och Lonesome Jim var årets första bästa hyrfilm. Det var en lugn kväll i alla fall, vi gick och köpte mat på Citygrillen och tog med oss hem. Vi köpte vin också, tidigare. Ett franskt vin som jag köpt flera gånger, men aldrig kommer på vad det heter. Gott är det i alla fall. Så det satt vi och drack senare.

Lördagen flöt förbi ganska fort men ändå var det en jättelugn dag. Jag jobbade på morgonen men efter det kom jag hem, tittade på nya Grey's Anatomy och The O.C. På kvällen träffade jag min lillasyster för att gå och äta pizza. Sedan gick vi och hyrde film, John Tucker Must Die och köpte en massa godis med oss hem. Efter vi sett filmen satt vi och spelade en massa låtar på gitarr hela natten tills vi somnade runt 3-tiden.

Jag gillar när helgerna är lugna, det var längesedan jag såg så mycket film. Jag måste börja titta mer på alla filmer jag vill se. Nu ska jag genomlida en till vecka här på jobbet, längtar redan till nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag tjöt också till Click, haha :D John Tucker must die var däremot ganska tråkig. Typisk teenagefilm :)

Postat av: Nathalie

Hehe, jag vet inte vad det är med Adam Sandler som gör det, tjöt till 50 first dates också :P Jo, den var väl ingen höjdare, helt ok tonårsfilm. Skrattade på en del ställen :P

2007-01-30 @ 16:06:30
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback