Gilmore Girls, Ugly Betty, Grey's Anatomy, The O.C.

Oh, smärtsamma dagen efter... är fortfarande bakis efter i lördags :( Jag var ute i lördags med Magnus som kom hem från Norge och hälsade på. Allt började väl lite dumt den dagen av att jag glömde helt bort att äta under dagens gång. Rätt vad det var så vad klockan redan 21 och Magnus hade kommit hem till mig. Vi öppnade en flaska rött och delade på, vilket slog till rätt snabbt och gjorde mig sugen på mer. Efter de gick vi ner mot stan, jag tänkte väl att jag var tvungen att få i mig något ätbart, så vi gick förbi Mc Donalds och köpte något mindre nyttigt. Efter det drog vi till Världens Bar där vi satt och drack cider. Kvällen slutade inte efter världens utan hade nog bara börjat där för när klockan började närma sig 01 drog vi till Carl Johan för att fortsätta intaget av alkohol där. Carl Johan var, precis som jag själv kunde gissa inte Magnus typ av uteställe så vi tänkte att vi skulle gå upp till Kungsgatan för att ta ut pengar så att vi kunde gå in på Palace. Väl uppe på Kungsgatan träffade vi däremot på Simon som tyckte att vi skulle gå in på Cromwell istället. Sagt och gjort så ställde vi oss i kön till Cromwell... en halvtimme senare kom vi in och beställde nog dricka det första vi gjorde efter allt väntande ute i kylan (jag hade dessutom inte jacka på mig vid det här tillfället). Kvällen fortsatt i lite av en dimma för mig, efter att ha hämtat jackorna på Carl Johan igen så gick vi i alla fall till slut hem och sov.

Dagen efter fick jag känna att jag levde och gårdagsdagsnatten gjorde sig påmind i form utav en bultande huvudvärk och ett illamående som ej var av denna världen. Jag trodde jag skulle dö. Så här fortsatte dessutom dagen, jag gjorde min tvätt och kände att jag skulle spy varje gång jag tog trappen ner till tvättstugan och upp igen till lägenheten. Resten av tiden låg jag och tyckte synd om mig själv. Såg alla avsnitt som kommit ut av
Gilmore Girls säsong 7 och så såg jag det senaste avsnittet av Ugly Betty. Fick också ner senaste avsnitten av Grey's Anatomy och The O.C. De får jag titta på imorgon, ikväll sover jag hos mamma för att man ska bli grattad på sängen imorgon bitti. Fyller år då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback