För det är ingen vanlig dag...

... nej för det är Nathalies födelsedag. Dagen har varit precis så som jag vill ha den, lugn och glad med ett soundtrack av Regina Spektor - Samson och Barracuda - Ass Up. Alla söta vänner har skickat sms och grattat, jag har blivit grattad på jobbet och bjuden på lunch. P skrev ett sms och ringde för att han ville luncha men jag missade det helt och gick på lunch med Bosse. När jag kom tillbaka från lunchen fick jag ett linne från Solo i present av Emelie och Erik. Resten av dagen bestod av skratt på Eriks bekostnad borta i avtagningshörnan och reseplaner. Först ska jag och Erik på weekend till Venedig, Paris, Barcelona eller Milano och i juni ska jag, Erik och Emelie på charter en vecka. Drömmar är vad som får mig att gå vidare ;) Nu ska jag mysa i soffan med mina jobbiga småsyskon och äta Nathaliekaka, jo den heter så :P


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Grattis i efterskott!!! Jag är lite för förvirrad för att kom ihåg sådant på rätt datum.

Postat av: Nathalie

Tack din lilla filur :P

2007-01-19 @ 08:23:14
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback