Puss

Det är så man får ta det helt enkelt. En strul/skumdag på jobbet och många timmar har gått åt till att mest vara chockerad och förvirrad. Först möte med HTF där det gick livligt till. En del märkliga kommentarer och arga toner som givetvis fick min förbannade nyfikenhet att vakna till lite extra. Därefter blev jag bortföst mot ett annat möte gällande min prestation på arbetsplatsen. Fick en alla hjärtans dag present i efterskott av Ekkepekke, sådär så att man inte blev glad utan skämdes nästan och kände sig dum och inte ville ta emot den, trots att det var en fin gest. Så fick man höra en hel del sexprat på jobbet om bondage och två goda vänner som utövar det, vilket gör att min nyfikenhet bubblar över. Det här är alltså något som man mest hört talas om eller i avancerade former sett i dokumentärer på tv, men när det kommer så nära inpå och blir verklighet så känns det som vilken vanlig grej som helst.

Mycket spännande, intressant och skrämmande arbetsdag på något vis. Nu ska jag sova hos min pöma ikväll och vi ska gå och käka nu efter jobbet, myspys ;)

Snart blir det
kryssning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback