Ledig

Idag var min lediga dag, vad gör jag då? Gick till jobbet förstås :P Jag tror jag är sjuk, skulle bara göra personalköp men det var nästan så att jag började ställa mig och sortera kläder när jag ställde mig för att prata med en kollega. Annars var det mysigt idag, såg Beowulf på bio med Angelica, hur kommer det sig att de senaste filmerna jag sett nu på senaste tiden visat sig vara jättedåliga? :( Köpte en hel tallrik mat idag på Thai, rörde ingenting på tallriken och ställde den tillbaka i brickstället precis som den serverades mig, har tappat min hungerskänsla. Det måste vara en första. Blev ett par scones ett par timmar senare på Wayne's istället. Det har jag ätit idag, scones och en macka till frukost. Känns inte toppen. Men annars är det bra. Imorgon är det 50 Cent med Emelie :) Det blir nog bra, trots att jag inte lyssnar något på honom. Kan ju vara en kul upplevelse i lilla Norrköping i alla fall. Sov hos Emelie inatt, vi hyrde Goya's Ghosts tror jag den heter, inte bra den heller. Eller egentligen var den kanske det men jag uppskattade den inte. Satt mest och skrattade åt Nathalie Portmans vanskapta ansikte. Hon såg för humoristisk ut för att man skulle kunna låta bli. Nu sover Angelica här i sängen och jag ska väl snart sova jag med, sitter uppe och lyssnar till ljudpyset från fönstret som jag aldrig lyckas stänga till ordentligt och sms-signalen från Angelicas mobil som låter varannan minut. Det är lite hemtrevligt när någon sover över hos mig, blir plötsligt inte lika öde här då. Även om hon är en tjurpuppa :P

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback