Jag drömde något inatt

Om bloggen, helt sjukt. Jag skulle starta något tema av något slag. Med en snutt av något varje dag? Men jag kommer inte ihåg det nu. Man får så många bra idéer på fyllan va :P Till och med drömmarna är inspirerande. Jag hade en jättekul kväll igår för övrigt. Förfest hos läskiga Zombie-Martin. Fia hade städat så fint :) Det var jättemysigt och pratade med Gobo, Emelie och Emelie om vitvaror. En massa läskiga zombies stod och sminkade sig i hallen, hehe :P Och så pratade jag med lilla Hanna i telefon, det gjorde mig glad. Sedan vidare till L'Orient för att titta på Zombie Suckers spelning, de var duktiga och det var kul att se dom. Kändes lite som när man var yngre och brukade titta på Rockkarusellen så många gånger. När spelningen var slut gick jag, Emelie, Emelie, Gobo, hans bror och Frej till Platens och skakade våra lurviga. Vi dansade centrifugen, ispirerade av den oh så viktiga vitvarukonversationen. Jag och Emelie hamnade vid Black Jack-bordet och spelade så det lärde jag mig och blev kung vid det bordet, killarna hade inte en chans emot oss. För pengarna åt vi gratismat på Kebabbaren och sen gick vi hem. Idag julhandlade jag pyttelite presenter till i Linköping stad och tittade på hur de byggt om inne på Gränden, såg fint ut :) Handlade en duschcreme inne på nyöppnade Lush också, den enda som luktade gott typ.

Nu ska jag lämna min lilla älskling hemma och kila till julefriden. Jag hyr film ikväll och så ska vi äta risgrynsgröt med skinkmacka till. Det blir mysigt. 

Jag skriver kanske lite larvigt. Men det här är den jag är idag. Och det har hänt så mycket kul som kommer märkas snart.

God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback