Eclipse

Jag är trött. Skulle vilja få utlopp för lite kreativitet. Det blir inget nu. Jag har rast. Jag är glad att Hannes finns i mitt liv. Vi kan verkligen prata om allt. Eller ja, från min sida då, jag kan prata med honom om precis allt. Det känns inte jobbigt eller så, det känns inte som jag tvingar på honom gnäll eller som att han skulle tycka det jag säger är barnsligt eller naivt eller gnälligt. Det är bara prat om funderingar och så. Idag gick jag på stan i min värld. Det var lugnt och skönt och jag köpte två par skor. Tittade på lite lägenheter inatt, men ingen verkar vilja flytta så här års :P Det kommer kanske till våren, hoppas jag :) Nu tänkte jag gå ner till videoaffären på stan och hyra något kul. Jag kanske hittar en bra film när jag väljer själv. Brukar kunna bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback