Jelly Belly Beans

Godis

Är det bara jag som gillar dem?

Nu ska jag sätta mig i soffan, titta lite på tv innan jag går och lägger mig, äta lite Jelly Beans och vara allmänt skitlat :P Nu är påskafton slut, det har varit en skön dag ute hos mormor vid Ågelsjön. En promenad i skogen, längs med de branta bergsväggarna, tillsammans med hunden Selma och min mor. Mor Är Rar :P Vi stötte på ett träd som bar på många minnen, många namn och initialer och hemma hos mormor var det mysigt och varmt med sprakande eld och det engelska porslinet vi åt ur. Hunden låg lite slött vid mina fötter när jag satt och åt mat vid barnbordet, vilket jag för övrigt kommer att få sitta vid tills jag blir 35 :P Jag tycker om min mormor och vitsippor och mystiska spännande sagor och fabler och berättelser från förr.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag tycker alla smaker (jag smakat) bara smakar socker :)

Postat av: Thomaz

Hej!
Blev såld på Jelly Beans när jag var i Danmark. Skulle vilja kunna beställa på nätet. Vet du någon sida där man kan köpa såna?
Tack på förhand!
/Thomaz

2007-08-05 @ 00:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback