Bjuden

Idag tänker jag bli bjuden på lunch, det är därför jag är så himla glad just nu. Det strålar om mig och min chef är lite fundersam över varför jag är så glad. Men det är ju fredag idag också om man bortser från lunchen och helgen blir kul. Mysigt att festa ihop med nytt folk och lite gammalt man inte umgåtts mycket med på mycket länge.

Idag har jag suttit och kommit fram till precis hur jag vill ha mitt hår och när jag ska ordna den biten och så har jag börjat fundera på om jag ska tatuera mig i nacken. Gillade tatueringen som Keira Knightley hade i Domino "Tears In Rain". Nu tror jag nog bestämt att jag antingen, om jag nu kommer på någon text som betyder något för mig, tatuerar det eller så gör jag en fjantig liten måne i nacken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback