Vasaparken

Jag får någon sorts deja vu-känsla av den här rubriken.

Urk, jag rapar Kahlua och Baileys idag. Ska snart ta och duscha och fixa mig för Angelicas födelsedagsfirande i Marielund. Känner mig som ett drägg nu. Igår natt såg jag Jeepers Creepers som jag funderat länge på att se. Den var inte alls så äcklig som jag hört, men helt ok. Ingen film som jag kommer minnas. (Det var ju inte Crash, eller Brokeback Mountain direkt).

Gick förbi Martin på vägen hem imorse, väckte honom och så gick vi ner på stan för att äta frunch. Det var rätt mysigt, de har byggt klart den nya spårvägen nu och köpt in nya spårvagnar så det var någon sorts invigning idag. Vi gick till cafét där vi är stammisar och åt den underbara salladen. Efter det gick vi en sväng på stan och så stannade vi i Vasaparken på vägen hem och satte oss för att bara vara.


Förresten, reklam för Maddes och Eves bilddagböcker:

Kommentarer
Postat av: Angelica

varför har du tagit mitt namn till din bilddagboken? härmis

Postat av: Nathalie

Hehe, det var ju jag som gjorde din blogg och kom på ditt namn :P Kom igen när du kört Kings Quest VII, det är där jag fått det ifrån :P

2006-09-11 @ 07:47:32
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback