Skratta eller gråta?

Det är knappt så man vet ut eller in nu. Haha, jag tror det är sötsurt eller säger man söt...salt? Hur som helst, vet du att man inte kan lita på någon i den här världen? Inte ens någon som du haft ett förhållande med, kompis eller käresta eller respektive, kalla det vad du det kalla vill? Hm, det där lät inte rätt. Anyway, jag har kommit fram till att det finns så många som tycker illa om mig, men som inte säger det till mitt ansikte, som inte kan konfrontera mig i det. Som folk i Lkpg. Jag tror att jag respekterar Hanna just för att hon visar att hon inte är förtjust i mig nu, även om hon gör mig arg. Det finns andra däremot som utnyttjar allt jag har att ge men säger dumma saker bakom min rygg om mig. Jag behöver inte peka ut någon, ni vet vilka ni är. Ni har gått på Ljunkan många av er. Får se om era samveten är så rena?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skratta! Det är roligare än att gråta!

Postat av: Nathalie

Haha, jag får göra det. Det är lite komedi över det hela :P

2006-09-12 @ 21:56:20
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback