Perfect morning Lolita

Luktar Lolita idag. Funderar på om man kanske ska inhandla parfymen när jag tycker om krämen så mycket. Det är mammas som jag brukar ta lite av varje gång jag sover där. Hon brukar aldrig använda den själv så det känns inte som att det gör så mycket. Dessutom är det så söta flaskor och förpackningar.

Eau de Parfum

Lolitaparfym

Perfumed Velvet Cream

Lolitakräm


Så här har jag inte upplevt en morgon på länge. Lagom kyligt ute, sol och jag känner mig pigg :) Lyssnade på en låt som Martin visat mig och som vi sjunger bäst ihop :P

Stone Sour - Through Glass
How do you feel? That is the question
But I forget you don't expect an easy answer
When something like a soul becomes initialized and folded up like
Paper dolls and little notes, you can't expect a bit of hope
And while you're outside looking in, describing what you see
Remember what you're staring at is me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback