Oh

Det var kul igår, lärde känna nytt folk, åkte lite bil snabbt genom staden. Vi åkte till Max efter att ha varit ute och druckit hela kvällen/natten, så man kan nästan kalla det en helkväll. Om det inte vore för att Norrköpings nattliv suger! Det var knappt en kotte ute förutom vårat lilla gäng. Annrolunda är det på en onsdag i Linköping. Det är väl det bästa med staden jag jobbar i. Nu har jag haft lunch precis och ätit Tha-mat och druckit läsk. Börjar känna mig lite återställd efter igår. Jag är ingen stordrickare, jag dricker mycket, men jag blir ett litet drägg när jag gör det också :P

Imorgon blir en bra dag. Jobbar till 11:30 sen ska jag inte till stan, fixa till mig lite innan jag möter upp Martin och äter något. Sedan drar vi och tittar på Blindside! :) Yeay!

--

Sitter och längtar hem till min säng just nu, how sick is that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback