Ibland...

... gör man saker som kanske inte var så genomtänkta som man först kanske trodde att de var. Fy fan för mig. Nu ska jag nog gå under jorden ett tag. Hålla mig borta.

Nu går jag och Martin ner på stan och äter frukost. Sitter här och väntar på att han ska klä sig. Han är värre än en tjej :P Undrar om han ser det här, han har en förjävla stor skärm nu.

Stone Sour - Through Glass
How much is real? So much to question
An epidemic of the mannequins contaminating everything
We thought came from the heart - but never did right from the start
Just listen to the noises - null and void instead of voices
Before you tell yourself it's just a different scene
Remembering is just different from what you've seen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback