Who's the woman?

Satte nästkommande tre avsnitt av Grey's Anatomy på nerladdning inatt innan jag lade mig med förutsättningarna att jag aldrig skulle få ner dem. Döm om min förvåning när jag vaknade imorse och alla tre var nedladdade? Att man kan bli lycklig över sådana värdsliga små ting ibland :P

Igår kväll satt jag ensam och tryckte i mig ett helt paket Rocky road glass till Desperate Housewives, Joey och Christina. Då kände man sig lite småpatetisk. Men ikväll ska jag träna. Det var rätt mysigt ändå, att få ha den där småpatetiska svullokvällen. Det är inte ofta som man tar sig tid för att bara vara. Dessutom så ska jag ju faktiskt vara duktig ikväll. Träningen går rätt bra ändå. Det var lite segt i starten, men jag börjar komma igång rätt duktigt.

Idag är en skön jobbdag med inte alltför mycket jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback