Någon mer...

... som tycker att det sexigaste de vet är spanska? Eller överhuvudtaget något som har med spanjorer eller chilenare eller sydamerikaner i allmänhet att göra? ;P Jag vet i alla fall vem jag är nu och vad jag tycker om. Vad som tänder mig :P Självklart inte det enda. Men i alla fall bara musiken. Det är något visst. Jag blir lycklig och varm. Too much avslöjande kanske. Borde inte avslöja allt med tanke på vilka som läser här :P Men det är en stor del av den jag är som inte märks utifrån, men som känns på insidan. Något som är medfött dessvärre :P Skyller allt på min pappa.


Rakim Y Ken-Y Feat. Toby Love - Tengo Un Amor
Eres mi cielo, eres mi luz, eres mi despertar
A ti te entrego todo sin mirar atras
Cause is all about you
Your future with me
Girl cant you see
This is destined to be

Abrasame
Sin ti el tiempo es corto y se va
No he esiste la distancia mi amor
Sere tuyo por la ertenidad

Amandote
Besandote y tu besandome
Descrubo que estoy
Sintiendo que
Quiero morir y amarte otra vez
Saves que

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback