Jag å Hannes

Igår gick inte enligt planerna. Jag som hade tänkt vara duktig och träna på kvällen, men så blev det inte riktigt. Desperate Housewives fick jag inte se heller. Får ladda ner det avsnittet. 

Nej, jag och Hannes tog och gick ut en sväng igår. Vi gick och satte oss på Cuebar. Det var ett år sedan jag och Hannes sist umgicks på det sättet och mycker har hänt under det året. Vi hade en del att prata om. Det var trevligt, mycket trevligt :) Vi pratar på ett alldeles speciellt sätt Hannes och jag, vi förstår varandra. För vi är båda elaka och egoistiska :P Vi pratar om allt och ingenting, om människan, politiken, förhållanden och relationer, om film och musik. Det tar aldrig riktigt stopp. Det blev nog både en och två och tre cider.

Träffade Mannen ute också, det var nog ett år sedan jag umgicks med honom också. Vi skymtade varandra på väg till utebion i somras och då skuttade det till i magen på mig. Då hade han flickvän. Nu är han singel och sa att han tänkte på mig härom dagen. Nu ska vi träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback