Snott

Tog det här från Angelicas blogg

LAST PERSON:

1. Slept in your bed besides you? *glömt*
2. Whos bed you slept in? Vildmarkshotellets? :P
3. Saw you cry? Jessica :/
4. You saw a movie with? Martin, tittade på Ultra Violet igår :)
5. You went to the mall with? Emelie kanske, brukar vara Emelie :P
6. You went to dinner with? En hel massa personer på sistone, minns inte :P
7. You talked on the phone with? Det måste nog vara mamma
8. Broke your heart? Robert
9. Made you laugh? Emelie, alltid :D



WOULD YOU RATHER?

1. Pierce your nose or tongue? Näsan ;)
2. Be serious or be funny? Jag är en salig blandning av båda
3. Drink whole or skim milk? Jag dricker inte mjölk :S
4. Die in a fire or drown? Dö i en eld, är rädd för att drunkna :(
5. Spend time with your parents or enemies? Hmm, ok då, föräldrarna ;P



ARE YOU...

1. Simple or complicated? Jättejättekomplicerad
2. Gay? Förvirrad?
3. Hardcore? Det vet jag inte...


ANSWER TRUTHFULLY !

1. Do you like anyone? Jo, tyvärr ;P
2. Do they know it? Nej, som tur är :P Eller vad menar vi här egentligen?

DO YOU PREFER…

1. Sun or moon? Månen, allt blir lite lurigt då ;)
2. Winter or Fall? Hatar vinter, älskar höst :)
3. Left or right? Spelar det någon roll? Ja, i trafiken kanske...
4. 10 acquaintances or having two best friends? Två nära vänner
5. Sun or rain? Regn är det bästa, sommar eller höst
6. Vanilla ice cream or chocolate ice cream? Det beror på humör

UNIQUE!

1. Nervous Habits: Oj, mycket. Tvångstankar, pilla med håret, skaka på benet, sjunga snabbt
2. Can you roll your tongue? Nej, har tränat som satan men lyckas aldrig
3. Can you raise one eyebrow? Nej, inte det heller, fan vad misslyckad man är :(
4. Can you cross your eyes? ...
5. Do you make your bed daily? Aldrig, eller jo, när jag storstädar hemma *skämmes*
6. Which shoe goes on first? Höger (tror jag?)
7. Ever thrown one at someone? En sko?
8. On average, how much money do you carry with you? Jag tar alltid allt på kortet, vilket inte alltid är det smartaste :S
9. What jewelry do you wear? Örhängen och mitt halsband med hjärtat



OTHER

1. Do you twirl your spaghetti or cut it? Skär, alldeles för jobbigt att äta annars :P
3. Favorite ice cream: Pecannöt, alltid samma, eller valnöt eller jordnöt.... jag säger Bosses!
4. How many kinds cereal are in your cabinet? Inga flingor, bara havregryn
5. Do you cook? Nej, jag bränner soppa :P



IN THE LAST MONTH, HAVE YOU? (YES OR NO)

1. Had sex: Ja
2. Bought something you didn't need: Ja, det blir ingen bättring på den fronten
3. Kissed someone: Ja
4. Sang in front of people: De på jobbet blir irriterade
5. Been hugged: Jag tror det, eller jo det har jag ju ;)
6. Felt stupid: Inte lika ofta som för ett par månader sedan :P
7. Missed someone: Nej
8. Got drunk: Ja
9. Got high: Nej fy
10. Danced Crazy: Ja, med Emelie ;P
11. Gotten your hair cut: Nej, det var ett tag sen nu och det märks :S
12. Cried: Ja, blödig som man är :P
13. Lied: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback