Så nära men ändå så långt bort...

Tittade precis på bilder på Hanna på internet. Bilder som tagits i Frankrike. Känns inte som att det är samma person på bilderna som jag en gång känt. Hade ju suttit bara några timmar tidigare på tåget till Linköping, blundat och tänkt på glada minnen som framkallades utav låten jag lyssnade på just då. Det här är inte den Hanna som varit min vän, som stått mig så nära. Vi är så långt ifrån varandra just nu. Det gör ont när vänskap dör.

Five For Fighting - The Riddle

The batter swings and the summer flies,
as I look into my angel’s eyes.
A song plays on while the moon is hiding over me..
something comes over me.

I guess we’re big and I guess we’re small..
If you think about it, man you know we got it all
Cause we’re all we got on this bouncing ball,
and I love you free
I love you freely.


Here’s a riddle for you..
find the answer
There’s a reason for the world,
You and I…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback