Mycket saker blir det

Nu får jag ta och skämmes. Handlar saker utan att titta på prislappen, då har det gått lite överstyr. Tog ett språng in på Gränden och köpte en kofta och kilade vidare och handlade ett par Pilgrimsörhängen till på Din Guldsmed.

Sitter och längtar efter bio, men jag vägrar gå och se något annat förrän Marie Antoinette kommer ut på svenska biografer. Så läste jag i (tro, det eller ej) Dagens Nyheter att Radio Dept finns med på sountracket till filmen. Det kan ju bli intressant. De har ju en skön musikstil :)

Och skulle det nu vara så att någon är obotligt nyfiken på hur jag mår så är min blogg det närmaste sanningen man kan komma, så det är bara att läsa den. Skitsnack håller jag dock för mig själv... och Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback