Min blogg

är rolig :P Jag tycker nog inte om att skriva dagbok på communitys längre. Ibland gör jag det för att se någon sorts anledning till att jag längre går in på sidan. Idag är det lite kallt, men bra ändå. Sov gott inatt i säng nybäddad med rena lakan och en helstädad lägenhet. Inga bekymmer i världen, inget plugg. Nu har jag bara en sak att ta tag i och det är att gå till läkaren för min två små knölar i ryggen. Usch vad äckligt det låter förresten. Jag är inte äcklig i alla fall.

Det som är skönt med den här bloggen är att jag egentligen inte vet om någon överhuvudtaget läser den. Men jag behöver överhuvudtaget inte fundera på den saken heller för att det inte finns någon som helst möjlighet att se det :P

Idag blir det träning. Sedan ska jag hem och sova tidigt och länge tror jag. Måste vila upp mig för helgen den här gången. Den här helgen blev full av städning, nästa ska jag hitta på kul varje dag för att väga upp.

Dagens:

Tupac - Fuck All Y'all (Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback