Klar!

Jag är klar med projektarbetet och om det fanns en gud så skulle jag be honom att göra så att Christian tar emot det och ordnar mitt betyg!

Kyss mig! Jag är fri!

Dagens:

Dj Dizzy - Love

Nananananaaa

Jag är så lycklig, vet knappt var jag ska ta vägen!



-

Var på skolan och alla lärare som var där hälsade på mig, pratade med mig, och var glatt överraskade över att jag lyckats få ett heltidsjobb så snart efter att jag slutat skolan. Vi pratade löner, semester och a-kassa. Det kändes härligt att se dem, nästan så att man ville börja skolan igen fast bara för att umgås med dem då. Mina vänner, lärarna :P Vilken kuf jag är. Jag fick i alla fall lämna in mina arbeten och chansen är stor att jag får mina betyg i dem också. Det ska nog ordna sig, sa Christian. Det kändes så himla jättebra. Vad ska jag ta mig till nu, hur ska jag fira?

Tryck här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback