Underbara liv

Igår efter att jag slutat jobbet gick jag bort till Hannas jobb och mötte upp henne. Vi tänkte gå till 55:an och ta en fika eller något. När vi kom dit såg vi till vår obeskrivliga glädje att Bosses glassbar hade öppet! :) Det innebär att jag åt årets första glass på Bosses igår, det är lycka :)

Vi satte oss och åt på Steve's sedan, var inte så sugna på 55:an längre efter glassen. Vi tog en varsin toast och sedan satt vi där ett tag och pratade om kärlek och fransmän :P Efter att vi kom ut från Steve's var det fortfarande ljust ute! Klockan var runt 20-tiden. Allt har gått så fort, men man känner verkligen av det med hela kroppen, att nu är våren här. Jag blir så mycket lättare. Jag vill ha tunna kläder och sneakers, jag vill cykla och gunga.

Vi tog en promenad längs med Stångån och allt var sådär perfekt. Pratade gamla minnen, om tiden som en gång var, om ångerfulla val, om människors lögner och svek, om hoppfull framtid, drömmar och planer, om män! :P



Vi gick hela vägen hem till Johannelund. Det blev en bra kväll. Årets första vårkväll.

M ringde igår, han hade pratat med Hanna innan. Sedan ringde han upp för att prata med mig... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback